wtorek, 21 września 2021

Urodzinowa karteczka dla dziewczynki.

 Witajcie! 

Moją dzisiejszą inspiracją dla Was jest urodzinowa karteczka dla dziewczynki. 
Kartkę w formacie DL wykonałam z kolekcji For Kids, jej głównym elementem jest rudowłosa piękność, która właśnie skończyła okrągłe dwa latka. 
Całość utrzymana w kolorystyce od różu do brązu, gdyż chciałam uzyskać coś w stylu boho, a kolekcja For Kids daje ku temu możliwości. 
Na karteczce umieściłam też cyfrę 2, która jest shakerem, kwiaty z foamiranu, imię dziewczynki z drewnianych koralików, wstążkę, sznurek oraz elementy z arkusza do wycinania. 
Jak Wam się podoba takie zestawienie kolorów? Ja jestem na tak. 













Użyłam;

FOR KIDS 01 PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM

FOR KIDS 03 PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM



Serdecznie Was pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz