poniedziałek, 13 września 2021

Kartka składaczek dla milusińskich.

 Witajcie,

Dziś jedna z moich ulubionych form kartki, 

składak zamykany na opaskę,

tym razem ciut inaczej, bo w poziomie.

Stworzona z myślą o odwiedzinach u maluszka, ale myślę, że nada się zarówno na chrzciny, roczek, czy urodzinki. 



Zakochałam się w tej obłędnej kolekcji, "For Kids" ech...

piękne grafiki, obłędne kolory...

a wszystko tak pięknie skomponowane,



Z arkusza A4 wycięłam bazę, zbigowałam, każdy element okleiłam papierem.

Wewnątrz kartki zrobiłam kieszonkę, w której można schować życzenia, lub drobny upominek, kieszonkę okleiłam motywem wyciętym z kolekcji.

Kartka zamykana jest opaską, którą również okleiłam papierem, a na front, przykleiłam piękną kompozycję wyciętą z dużego arkusza.










Ech, z tą kolekcją praca to przyjemność, a pomysły same się mnożą.

 


Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja inspiracja i spróbujecie stworzyć własne składaczki.

Pozdrawiam Syla.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz