piątek, 3 września 2021

Na dowolną okazję

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam karteczkę dla kobiety na dowolną okazję, a może nawet i bez okazji 😉

Pomysł na kartkę był w zasadzie bardzo spontaniczny. Założyłam, że zrobię pracę z arkuszy, bądź elementów z kolekcji, których nie miałam jeszcze szansy użyć.  Od razu rzucił mi się w oczy motyw kobiety z arkusza 03 kolekcji About You, który świetnie wpasował się w kolorystykę arkusza 02 z kolekcji Another Place. 

Do dekoracji użyłam pomalowane okienko mdf, wycinanki z kolekcji Another Place,  kwiatki ręcznie robione z papieru, a w tle dodałam cegiełki z pasty strukturalnej, nałożone przez maskę.






Użyte arkusze papierów PassionScrap:


 



Ciekawa jestem czy Wy również lubicie wymyślać sobie wyzwania, łaczyć kolekcje, tworzyć coś nowego? Czy raczej pozostajecie przy swoich ulubionych arkuszach i tworzycie w swoim ,,rozpoznawalnym stylu"?

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz