poniedziałek, 27 września 2021

Kartka dla maluszka- Double Z-fold Wiper Card

 Witajcie kochani.

Dziś przygotowałam dla Was kartkę dla maluszka,

a że lubię uczyć się nowych form, dziś coś nowego.

 Double Z-fold Wiper Card.

Kartka powstała z przeuroczej kolekcji For Kids, oj nieustająco jestem pod jej urokiem, a arkusz z wycinankami jest jej magicznym uzupełnieniem.




Niby to tylko kartka, a sama kilka razy do niej wracałam i "bawiłam się" otwierając ją i zamykając, a małe myszki robiły "a kuku" ;) 



Do tej kartki wykonałam też ozdobne pudełko z tej samej kolekcji.

Na pierwszy rzut oka... zwykła, prosta, ale....

wystarczy pociągnąć za boki karty i urocze myszki wyskakują z głębi kartki. 




Kocham takie miłe niespodzianki w "zwykłych" projektach.




W mojej pracy wykorzystałam: 


 



Mam nadzieję, że pokochacie tę kolekcję i powstanie wiele pięknych prac z jej udziałem.
Pozdrawiam Syla













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz