wtorek, 2 lutego 2021

W stylu retro

Hej Kochani!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać w jaki sposób użyłam pięknych listków, kwiatków i rameczki z kolekcji "Romantic Beige". Na ramkę nałożyłam pastę strukturalną, robiąc "zacierki", następnie pomalowałam ją farbami akrylowymi, oraz woskami, do tego dodałam kompozycję ze wspomnianych wyciętych elementów. Głównym elementem jest piękny obraz w stylu retro, autorstwa bogitw.









Jak Wam się podoba?

Użyłam:




Pozdrawiam,
Marta-EviPassjonatka






 

6 komentarzy:

  1. Piękna, ale srebrna rameczka byłaby jeszcze piękniejsza 😆 Ha, ha nic nie poradzę, niebieski ze srebrem najbardziej lubię 😀Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło. Ty to umiesz tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta cudnie Ci wyszła rameczka, zreszta cała kompozycja jest prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń