wtorek, 23 lutego 2021

Moc Życzeń dla wszystkich kobiet.

 Witajcie, witajcie! 

Powoli zbliżamy się do pięknego święta jakim jest Dzień Kobiet. I jakże idealnie do tej okazji pasuje najnowsza kolekcja "About You" . I ja pokusiłam się o stworzenie karteczki dla kobiety. Tym razem powstała kartka typu pop up twist z opaską.  Karteczka w całości powstała z kolekcji About You, z  arkuszy; bloczka dużego, małego, oraz elementów do wycinania z tej kolekcji. Również różyczki zostały wykonane z jednego z arkuszy. Dodałam jedynie napis, który pokryłam embossingiem na gorąco i ramkę, która tworzy bazę kompozycji na opasce. Teraz karteczka czeka na wklejenie życzeń i może ruszać do jakiejś pięknej kobiety. 














Użyłam; 


PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM ABOUT YOU 04




PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 15X15CM ABOUT YOU 01






PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 15X15CM ABOUT YOU 04



Już dziś wszystkim Kobietom składam najserdeczniejsze życzenia, oby świat był tak silny jak My, Kobiety jesteśmy.  Pozdrawiam cieplutko. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz