poniedziałek, 22 lutego 2021

Imbryczek na herbatki

 Cześć kochani!

 Jak zauważyliście ostatnio jest sporo kobiecych inspiracji, nowe papiery bardzo przypadły dziewczynom do gustu. Ja również przygotowałam coś kobiecego, ale ze starszej kolekcji Romantic Beige. Już niedługo Dzień Kobiet, a u mnie wkrótce Dzień Matki ( w Anglii przypada w tym roku 14 marca)

Ponieważ lubię nietypowe rozwiązania przygotowałam dla Was imbryczek z herbatkami. Taki drobny upominek na każdą okazję, a może nawet forma podziękowania? 

Oprócz papierów użyłam do dekoracji grafiki dziewczyny, ręcznie robionych kwiatków z foamiranu, tekturkowych listków ( Przez Okienko),koronkę, sizal oraz wstążeczkę do zawiązania. W środku jest też kieszonka na życzenia bądź krótką wiadomość. 

Miałam przygotować dla Was tutorial,ale 90% pracy to obrysowanie i wycinanie szablonów 😂Nagrałam jednak krótki filmik w którym opowiem Wam jak go zrobiłam. 








Zapraszam serdeczne na prezentację w formie filmiku na której opowiem jak zrobiłam ten imbryczek



Produkty użyte ze sklepu :






Mam nadzieję, że inspiracja przypadła Wam do gustu.

Życzę kreatywnego popołudnia i głowy pełnej pomysłów. 


Pozdrawiam 

Julia 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz