czwartek, 11 lutego 2021

Wyjście ze strefy komfortu

 Cześć!

Dziś przychodzę do Was z kartką, którą nazywam "wyjście ze strefy komfortu".
Osoby, które już mnie trochę znają, wiedzą że nie przepadam za kwiatami, za to uwielbiam w moich pracach używać intensywnych kolorów. Długo przyglądałam się kolekcji Lovely Day i nie miałam pomysłu jak ją ugryźć, bo była taka nie moja. Pożaliłam się koleżance scraperce i to ona podpowiedziała mi, że kwiatowy wzór idealnie sprawdzi się na sukience dla "myszy lub innej kaczki". To był strzał w dziesiątkę!  Żeby było bardziej po mojemu podkręciłam kartkę dodając filetowy papier bazowy i ciemne kwiaty z foamiranu, które również wykonywałam pierwszy raz.







W pracy wykorzystałam:



Teraz nożyczki w dłoń i zachęcam Was żebyście i Wy spróbowali czegoś nowego 😊

Powodzenia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz