czwartek, 30 czerwca 2022

Pudełeczko na prezent.

 Witajcie. 

Dziś przychodzę do Was z ostatnią moją inspiracją. 

Wykonałam pudełeczko prezentowe, które jest formą podziękowania za wyświadczoną przysługę. Pudełeczko z łuby okleiłam papierami z kolekcji Musical Spring oraz Hello Spring. Na wieczku dla kontrastu kolorystycznego umieściłam kwiaty z materiału w mocnym kolorze oraz tekturkową serwetkę, którą pomalowałam tak aby przypominała kolor na pudełku. Napis zembossowałam na biało. 

A kontynuując temat podziękowań, chciałabym z całego serca podziękować marce PassionScrap i jej właścicielce Agnieszce za szansę jaką dała mi przyjmując mnie do zespołu projektowego. Dzięki temu zespołowi ogromnie się rozwinęłam, poznałam lepiej świat scrapu oraz poznałam wielu wspaniałych ludzi. Zatem, jeszcze raz dziękuję. 

Do zobaczenia. 










Użyłam;




Pozdrawiam serdecznie









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz