wtorek, 21 czerwca 2022

Kartka ślubna z shakerem

 Witajcie.

Na swoją  kolejną inspirację przygotowałam kartkę ślubną z shakerem. 

Nasza najnowsza kolekcja jest tak uniwersalna, że nada się na każdą okazję. Są w niej ciemniejsze jak i jaśniejsze odcienie zielenie i szarości. 

Ja dzisiaj postanowiłam wykorzystać te jaśniejsze arkusze.

Mocniejszy akcent w kartce  to dodatki w kolorze złotym, czyli embosowane obrączki tekturkowe, liście embosowane na kalce i wypełnienie shakera czyli  między innymi złote cekiny i mikrokulki. 

Mój shaker zajmuje prawie całą  kartkę, więc kompozycję  zbudowałam mniej więcej na środku shakera. 

Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów ręcznie robionych, dodatków typu wstążka, eukaliptus suszony, troszkę elementów z wykrojnika.






Wykorzystałam 





Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz