sobota, 25 czerwca 2022

Podziękowanie

 Witajcie kochani. 

Jest to już moja ostatnia inspiracja w tym cudnym gronie. Chciałabym podziękować naszej Agnieszce, że mogłam tworzyć prace z jej cudnymi papierami. Za dobre rady w tworzeniu prac. Za wsparcie. Było to moje drugie DT w którym czułam się jak w domu. I Wam dziewczyny dziękuję również, że mogłam być w tak cudnym i twórczym gronie.   Każda z Was tworzy bajeczne prace. A nowemu składowi DT życzę dużo twórczych pomysłów i twórzcie fantastyczne inspiracje.



Kiedy otrzymałam pierwszy zestaw papierów moja pierwsza myśl; "co ja z tymi papierami zrobię, przecież tworzę mroczne i ciemne prace?"- Ale w końcu KachuDecu przeszła na różową stronę mocy.

Kartka została wykonana dla mojego kierownika z pracy. Użyłam papierów z kolekcji Another Place oraz dodatków do wycinania, które znajdziesz w tej kolekcji. 





Użyte materiały:





Jeszcze raz dziękuję i Wam w szczególności, że mogłam Was inspirować. Moje prace nadal będziecie mogli oglądać w sieci , bo z tworzenia na pewno nie zrezygnuję. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz