sobota, 6 lutego 2021

Kartka okazjonalna



Zawsze zastanawiałam się czym jest kartka sztalugowa? Co ma takiego w sobie? Ucząc się ją wykonać zrozumiałam ,że te kartki można zaliczyć do kartek interaktywnych. Są one wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Inna od tych kartek prostych w kształcie DL lub kwadratu.  Mają one  swoją zaletę . Można ją postawić na komodzie. . Lub złożyć i schować do kuferka z pamiątkami. 

Jest wiele form kartek , których nigdy dotąd nie wykonywałam ale jeszcze nie raz Ciebie zaskoczę . 




Dzisiejszego dnia przygotowałam taką nietypową w stylu VINTAGE . Wykonałam ją z papierów z najnowszej kolekcji Romantic Beige oraz kilka dodatków scraokowych i stara fotografia. 





Użyte materiały : 










Dziękuję za dziś i do następnego 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz