wtorek, 16 lutego 2021

Wpis do Art Journala


Hej Kochani!


W tym roku zawzięcie walczę z tym, czego jeszcze nie znam i poznaje techniki, oraz rzeczy, w których/ z którymi nie miałam do czynienia. Moje drugie podejście do Art Journala. Z użyciem kolekcji "Lovely Day" stworzyłam w nim romantyczny wpis. 


 


Użyłam równiez magicali i paty strukturalnej na tło, do tego wycięte piękne kwiatowe elementy z tej kolekcji i romantyczne zdjęcie autorstwa aliceabc0 . Kilka tekturek i koloronkowe kwiaty.

Więcej zdjęć:










Ja jestem zadowolona z efektu końcowego, a Wam jak się podoba?

Użyłam:




Pozdrawiam,
Marta - EviPassjonatka




6 komentarzy:

  1. Ale ekstra 😍 chyba też muszę spróbować 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło :) Te ręcznie rysowane przeszycia robią klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to umiesz robić cuda. Pociapiesz, pochlapiesz, dokleisz i przeszyjesz. I jest. Super robota.

    OdpowiedzUsuń