poniedziałek, 8 lutego 2021

LO z kolekcji Romantic Beige

 Cześć kochani!

Kto ma dzieci ten wie, ile czasem trzeba się nagimnastykować ,żeby zrobić dobre zdjęcie. A gdy na zdjęciu ma być dwójka urwisów to prawie Mission Impossible😂 Albo jedno ma zamknięte oczy,albo w ogóle się nie patrzy ,a jak już się uda to się okazuje ,że zdjęcie jest rozmazane 🙈 I jak tu nie zwariować? 😂

No a co jeśli już się uda zrobić zdjęcie z którego będziemy zadowoleni? 

Wtedy zaczyna się zabawa w tworzeniu LO

Do swojego projektu użyłam kolekcji Romantic Beige oraz wiele elementów dekoracyjnych takich jak:

tekturki( Rapakivi)kwiatki z papieru, listki, skrapki ,trochę gazy,elementy metalowe,kuleczki 3D,sizal,wyciski z masy lekkiej.

Cała kompozycję przed dodaniem zdjęcia spryskałam mgiełką w kolorze brązowym oraz pobrudziłam pastą postarzającą w kolorze ecru.

Na końcu dodałam trochę złotych akcentów za pomocą folii do złoceń. 






Produkty użyte ze sklepu :






Zrobiłam tylko kilka LO w swoim życiu,wciąż się uczę tworzyć na tak dużej powierzchni, ale uwielbiam pracować ze zdjęciami i uchwycić ten ,,moment " w swojej pracy.

Pozdrawiam Was gorąco 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz