poniedziałek, 20 września 2021

Metryczka dla dziewczynki

Witajcie w poniedziałek. Moja dzisiejsza inspiracja to ramka - metryczka dla dziecka. Uwielbiam tworzyć prace dla dzieci. Najnowsza kolekcja papierów PassionScrap - For Kids idealnie sprawdziła się w tym projecie. Wzory na papierach są tak urocze, że właściwie dodatki są zbędne. 

Tło ramki stanowi arkusz 3 .  Metryczkę ozdabiają tekturki oraz wycięte elementy z arkusza dodatków m.in. zabawki, balonik, gwiazdki, kwiaty. Jeżeli tylko jest możliwość, warto mieć daną kolekcję zarówno w większym, jak i mniejszym formacie. Ja zwykle tak kupuję papiery. Mam wtedy większą możliwość doboru. W mojej dziecięcej ramce wykorzystałam wybrane elementy z papierów z bloczka 15x15.






Ze sklepu:





pozdrawiam Was serdecznie
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz