środa, 29 września 2021

Pudełko na pieniądze dla pary młodej z kolekcją Wedding Day

 Hej wszystkim!

Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym pomysłem - pudełeczko na pieniążki wręczane młodym na ślubie. Zazwyczaj wszyscy dają kasę razem z kartką ale tym razem poproszono mnie o nietypową rzecz. Ma być samo ozdobione pudełeczko. Co prawda kusi mnie, żeby do środka przygotować ozdobną karteczkę, na której będzie można skreślić kilka słów dla młodych. Pudełeczko jest częścią całkiem ciekawego i równie nietypowego zestawu. Mam nadzieję, że całość już niedługo Wam pokażę. 

Pudełeczko jest otwierane i ma wsuwane zamknięcie, więc nie ma szans, żeby pieniądze wyleciały. Później młodzi będą mogli je wykorzystać do przechowywania różnych rzeczy. Kusi mnie jeszcze serduszka trochę pobielić. Jak myślicie? 

Całe wieczko obklejone kolekcją Wedding Day. Pastelowa, delikatna kolekcja nadaje się do takich projektów idealnie.





W pracy użyłam:



Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

  1. Super pudełeczko ❤️ 🥰 serduszko Sweet 😍 jestem ciekawa reszty zestawu🤩🤔🥰

    OdpowiedzUsuń