sobota, 4 września 2021

Kartki dla nastolatek

 

Stworzenie kartki dla nastolatki było dla mnie dużym wyzwaniem. 

Lecz jak zauważyłam digi, od PassionScrap z tymi oto dziewczynkami wpadł mi do głowy pomysł,

 aby stworzyć kartki okazjonalne dla nastolatek. 

Dzisiejsze nastolatki nie bawią się tak jak my kiedyś na trzepaku, przejmują się wyglądem , a nie tak jak my kiedyś upaprani w błocie biegaliśmy do późnego wieczora. I aby zaimponować kolegom i koleżankom nakładają tonę makijażu i próbują w ten sposób zabłysnąć. Lecz potem cierpią z tego powodu, gdy nie są akceptowane przez rówieśników. Więc kochane dzieciaki , chłopcy i dziewczęta, bawcie się i cieszcie z każdej chwili dzieciństwa i nie wkraczajcie zbyt szybko na drogę dorosłości. Jeszcze przyjdzie na Was czas.

Do wykonania kartek żyłam papierów  z kolekcji PassionScrap "About You" oraz gotowe elementy do wycinania, które możesz znaleźć w tej oto kolekcji. 










Użyte materiały. 




 
 

Ciekawa jestem, jakie wy macie pomysły na kartki dla młodzieży. 
 
Miłego dnia życzę.
 Pozdrawiam
 KachuDecu










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz