sobota, 18 września 2021

Rocznicowo

 

(…)MIŁOŚĆ się nie pisze, MIŁOŚĆ się czuje.”


Zastanawiałeś się czasem czym jest miłość ? Za co się kocha drugiego człowieka , z którym tworzysz związek?

Miłość to ciągłe kompromisy i słuchanie siebie. To coś co czujesz do drugiego człowieka.


Dziś się nie rozpiszę . Usiądź wygodnie i poczuj. MIŁOŚĆ którą przelałam na prezent z okazji 11 rocznicy śluby dla mojej koleżanki.

Jak wiesz u mnie nic się nie marnuję , więc mając pudełeczko po czekoladkach stwierdziłam ,że warto zrobić z niego cudowny zestaw . I powstało pudełeczko na kartkę plus kartka na podstawie lajwa Agnieszki Janas w formie Z fold . Użyłam do jej wykonania papierów z najnowszej kolekcji „Wedding Day”, oczywiście gotowe elementy do wycinania z tej kolekcji.











Użyte materiały: 






Na dziś to wszystko. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz