niedziela, 5 września 2021

Pudełeczko na słodkości... Gościnny występ Andzeli

 Witajcie!

Dzisiaj na naszym blogu gościmy niezwykle kreatywną duszę :)

Andzela tworzy przepiękne, różnorodne projekty, które możecie podziwiać na fb

Andzel Art Scrap

 

Dziękuję kochana za przyjęcie naszego zaproszenia 

i stworzenie przepięknej pracy :)

A teraz oddaję głos naszemu gościowi.


Witam!

Dziękuję bardzo za zaproszenie jako gościnna projektantka. 
 
Z tej okazji przygotowałam pudełeczko na słodkości,
 które wręczę koleżance z okazji  zbliżających się urodzin. 
 
Pudełeczko ozdobiłam przepiękną kolekcją Another Place. 
Do kompozycji wykorzystałam klucz z masy lekkiej, różyczki z papieru, które zrobiłam sama,
 a żeby dodać mu błysku, brzegi ozłociłam złotym woskiem.
 

 




 
 
W pracy użyłam:
 

 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
 
Pozdrawiam!
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz