niedziela, 26 września 2021

Kartka sukienka... Gościnny występ Ani

 Witajcie!

Dzisiaj na blogu gościmy Anię, która tworzy przepiękne prace,

jest niezwykle utalentowana i kreatywna :)

Ania wygrała nasze papiery w konkursie na grupie Scrapbookingowy świat,

dzięki czemu odkryłam Jej stronę i bardzo się z tego powodu cieszę, 

bo naprawdę warto zaglądać i podziwiać to, co wychodzi spod rąk Ani.

 Prace Ani możecie podziwiać na fb

Skarby Ani

 

Dziękuję za przyjęcie naszego zaproszenia i stworzenie przepięknej pracy!

A teraz oddaję głos naszemu gościowi :)

 

 

 Hej wszystkim!

Mam dzisiaj ogromną przyjemność zaprezentować kartkę - bodziaka, w wersji dla dziewczynki.  

Wykonałam ją z przepięknej kolekcji ,, For Kids''. 

Użyłam gotowej bazy i ramki. 

Nie mogło oczywiście zabraknąć wyciętych, słodkich, dziecięcych elementów.

 Za podstawę bodziaka posłużył mi arkusz z małego bloczka papierów. 

Obrysowałam i wycięłam ubranko. 

Całość wykończyłam koronką i kompozycją z kwiatów oraz wstążką - gnieciuszkiem.


 







W pracy użyłam: 

 

Serdecznie dziękuję Agnieszce za zaproszenie. 

Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję do stworzenia własnego bodziaka.


Pozdrawiam 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz