wtorek, 7 września 2021

Powitalna kartka w kształcie lizaka.

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam powitalną karteczkę dla maluszka w kształcie lizaka. Do jej wykonania użyłam najnowszej dziecięcej kolekcji For Kids, która zawiera świetne elementy do wycinania pozwalające na wykonanie rozbudowanych kompozycji. 

Lizak stworzyłam na bazie rozetki o średnicy ok 20 cm, co sprawia że powstała spora przestrzeń do wykonania kompozycji. Na tyle znalazło się miejsce na wpisanie życzeń. Karteczka powstała dla dziewczynki, zatem kolorystyka i dodatki są typowo dziewczęce. Kartka w kompozycji oprócz elementów z kolekcji zawiera ramkę pomalowaną na biało, kwiaty z papieru, odrobinę tiulu, listki z wykrojników, cekiny, koronkę. Za patyczek od lizaka posłużyła mi papierowa słomka, którą przewiązałam wstążkami. 

Jak Wam się podoba taka alternatywa dla zwykłej kartki? 















Wykorzystałam; 

FOR KIDS 01 PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM

FOR KIDS ELEMENTY DO WYCINANIA PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM


Pozdrawiam serdecznie i do następnego! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz