wtorek, 14 września 2021

Bodziak dla chłopca z kolekcji "For Kids" - tutorial



Witajcie  :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dziecięcy bodziak na bazie HDF, który okleiłam arkuszem papieru z naszej najnowszej kolekcji "For Kids". 

Nie chciałam, żeby to była taka typowa praca, tylko z kompozycją, postanowilam, że znajdzie się na niej miejsce na zdjęcie maluszka.

Oprócz arkusza papieru, wykorzystałam też sporo elementów do wycięcia, kwiaty z foamiranu i wstążkę. Całość pochlapałam trochę białą farbką. Na drugiej warstwie papieru użyłam maski o wzorze gwiazdek. 






Mam nadzieję, że moja inspiracja się Wam spodobała :). 
A jeżeli macie ochotę zobaczyć jak powstawała to zapraszam Was na film z procesu tworzenia   :)





https://www.youtube.com/watch?v=rlWkmX5-hvs&t=16s


Użyłam 





Pozdrawiam  :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz