poniedziałek, 4 października 2021

Zimowa karteczka

 Witajcie, Dzisiaj mam dla Was karteczkę w zimowych klimatach. Z bombkami, poinsecją i śnieżnym krasnalem.  Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Magic Winter, jak również i innych. Jakich?  Zapraszam na inspirację.  

Zaczniemy od tych papierów, które nie kojarzą się z zimą, a jednak w takich pracach jak dzisiejsza też się sprawdzają. Tło mojej kartki - te piękne deski - to arkusz 03 Musical Spring.  Z tego arkusza, tylko z wymiaru 15x15 wycięłam wróbelka. Zielone gałązki głogu wycięłam z arkusza 02 z kolekcji Another Place  a z brązowego arkusza 01 z tej kolekcji wycięłam domek i gałązkę zimową. Uroczy krasnal oraz bombka są z arkusza dodatków kolekcji Magic Winter. Podkleiłam je kosteczkami 3D. Śnieg na kartce powstał z gesso z brokatem i płatkami. Dużą poinsecję wykonałam z foamiranu, który pokolorowałam tuszami.






Użyłam:







pozdrawiam Was serdecznie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz