wtorek, 26 października 2021

Świąteczna latarenka

Witajcie   :)

Czy myślicie już o pracach świątecznych?

  Ja mimo, że jest dopiero końcówka października  postanowiłam zacząć już pomału robić prace świąteczne.

I tak na dzisiejszą inspirację przygotowałam Świąteczną latarenke z naszej zeszłorocznej kolekcji Magic Winter.

Baza latarenki wykonana jest z papieru, na każdym z boków jest okienko z szybką, które też wycinałam ręcznie. 

Na głównej ściance latarenki, jeżeli tak to mogę nazwać, jest kompozycja z poinsecji z foamiranu, gałązek wyciętych wykrojnikiem i skrzat, który mi się tak spodobał, że musiał znaleźć swoje miejsce na tej pracy. Pozostałe ścianki są tylko ozdobione delikatnie elementami do wycięcia. 

Jak Wam się podoba ?











Użyłam 




Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz