środa, 27 października 2021

Etui na płytę analogową z kolekcją Wedding Day

 Hej wszystkim!

Dzisiaj pokażę Wam ostatni element z kompletu, jaki ostatnio miałam przyjemność tworzyć. Zazwyczaj wszyscy tradycyjnie, o ile wręczają płytę czarną, owijają płytę w zwykły papier prezentowy. Tu idea była od początku inna. Komplet prezentów zapakowanych podobnie - pudełeczko na pieniążki, etui na wino i opakowanie na płytę. Całość stworzona z jednej kolekcji Wedding Day. 

Przyznam Wam, że największym problemem okazała się baza. Wszystkie dużo papiery zużyliśmy w domu na plakaty do szkoły i okazało się, że mam tylko średnie rozmiary o rozmiarze płyty. Bez zapasu na sklejenie całości. Przez chwilę główkowałam i wymyśliłam umieszczenie górą ozdobnej koronki. Możecie taką zakupić w sklepie Pasjonata. Ozdobienie papieru to już była czysta przyjemność. Warstwowe elementy do wycinania i listki. Całość pogessowana i pochlapana.









W pracy użyłam:



Pozdrawiam serdecznie 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz