piątek, 29 października 2021

Świąteczna kartka schodkowa

Cześć!

Jak już zauważyliście ja bardzo lubię robić kartki w różnych formach. Miałam przygotować dla Was tutorial, ale dzieciaki mają wolne od szkoły i nie dałam rady, postaram się nadrobić 😉

Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę schodkową, bardzo prosta w wykonaniu. Kartka jest dość spora bo jest mniej więcej w formacie A5, inaczej nie byłoby dużo miejsca na wklejenie życzeń. 

Wykorzystałam kolekcję Magic Winter (arkusz 05 i wycinanki z obu formatów), a blasku dodałam używając srebrnego papiery lustrzanego. 

Do dekoracji użyłam moich ręcznie robionych poinsecji z foamiranu, listki z wykrojnika oraz dodatki florystyczne.

Całość delikatnie obsypałam sztucznym śniegiem z dodatkiem brokatu.

Jak Wam się podoba?








Oto arkusze z kolekcji Magic Winter , które użyłam w swojej pracy 






Chcielibyście tutorial na taką formę kartki ?


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnego i kreatywnego weekendu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz