poniedziałek, 11 października 2021

Najlepsze życzenia- z kolekcją Musical Spring

 Witajcie Kochani.

Na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam bardzo delikatną kartkę z kolekcji Musical Spring,

tego samego arkusza użyłam do ozdobienia pudełka.

Najlepsze życzenia... ale czy coś tu potrzeba więcej...

 obłędna grafika w tym zestawie sama układa się w magiczny obraz, wystarczy naprawdę niewiele, by powstała wyjątkowa praca.


Do wykonania tej kartki użyłam przepięknych papierów z ptaszorkami

na spodnią "bazową" część wykorzystałam drugą stronę tej karty czyli motyw desek, które pięknie podbiły nam motyw główny.




Ciut wstążki, kilka kwiatów, pare koralików i jest :) 



Ja jestem zauroczona "prostotą" tej pracy i efektem finalnym.
Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu.




Z naszego sklepu użyłam:

 

Dziękuję, że jesteście.
Mam nadzieję, że ciut Was przekonałam do tej kolekcji i z przyjemnością po nią sięgniecie. 
Pozdrawiam Syla.






 

1 komentarz: