sobota, 30 października 2021

Boooo-Straszny dwór.

Nazwa Halloween to skrót od All Hallow Even, czyli Wigilia Wszystkich Świętych, kiedy to ludzie modlili się za zmarłych przed dniem Wszystkich Świętych 1 listopada. 

Czym jest Halloween? Święto to nie pochodzi z Ameryki jak każdy

 z nas myśli lecz jest to święto, które wywodzi się z wierzeń Celtyckich. 

Celtowie wierzyli ,że 31 października duchy zmarłych odwiedzają ziemie. Tego dnia odbywał się główny  różne sabaty,  gdzie czarownice w towarzystwie czarnych kotów przylatywały na miotłach. Najhuczniej święto to obchodzą Amerykanie, przystrajają swoje domu, przebierają się za kościotrupy i inne upiory. Dzieci chodzą po domach i zbierają słodycze mówiąc :"Cukierek albo psikus"

 Tydzień temu zadałam sobie pytanie czy z kolekcji od Passion Scrap dam radę wykonać pracę mroczną a zarazem zabawną? I jednak się udało

Więc dziś mam dla Was inspirację wykonaną pod tę okazję. Na bazie, którą pokryłam szablonami umieściłam straszny dwór, drzewa oraz nietoperze, które wycięłam z kolekcji Another Palce. Dodałam również tekturki inne przydasie.






Użyte materiały:


ANOTHER PLACE 02 PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM



Na dziś to koniec. Życzę Wam miłego i spokojnego weekendu w rodzinnym gronie. Pozdrawiam KachuDecu








   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz