piątek, 1 października 2021

TUTORIAL- Kartka Shadow Box na bazie kartki książki

 Hejka!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam Wam tutorial na kartkę Shadow Box wykonaną na bazie książki. 

Korzystając z filmiku zamieszczonego pod zdjęciami dowiecie się nie tylko, jak stworzyć przestrzenną kartkę typu shadow box, ale również zobaczycie jak samemu wykonać bazę kartki książki. 

Taka forma jest często spotykana również w innych pracach np. komunijnych. 

Ja przygotowałam kartkę dziecięcą, wypełnioną papierami For Kids i pięknymi wycinankami z tej kolekcji.

Więcej dowiecie się oglądając filmik.






Zapraszam Was również na TUTORIAL👇



Do tej pracy wykorzystałam :





Mam nadzieję, że spodoba Wam się pomysł i sami spróbujecie takiej formy.

Spokojnego weekendu kochani 😘






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz