środa, 13 października 2021

Ramka na zdjęcie

 Dzieńdobry :)

W piękny dzień, chciałam Wam napisać słoneczny...ale fakt jest taki , że nie mam pojęcia jaka jest pogoda w dniu dzisiejszym 😅    Tak ,tak wszystko się zgadza , inspiracje jak i wpis na bloga przygotowuje wcześniej. W dniu tworzenia wpisu za oknem pada deszcz, jest szaro i nieciekawie...taka pogoda nie nastraja do tworzenia... wtedy warto sięgnąć po sprawdzone słodkości . U mnie wybór padł na kolekcję For Kids, jest taka urocza, że osłodzi każdy niepogodny dzień. Wykorzystałam ją do oklejenia ramek, (tak się rozpędziłam i zrobiłam dwie), w tej kolekcji znajdziecie arkusze zarówno dla dziewczynki jak i chłopca.

Zobaczcie sami








użyłam:



pozdrawiam cieplutko




1 komentarz:

  1. Witam, a mogę wiedzieć jaka to ramka? Czy może robiła je pani sama. można prosić schemat

    OdpowiedzUsuń