czwartek, 28 października 2021

Christmas Time

 Hejka !

Wpadam dzisiaj do Was z inspiracją z najnowszej kolekcji  "Christmas Time" , jak wiecie dojechała do mnie wczoraj. Chociaż kuriera wypatrywałam już od kilku chwil  , czekając na tą kolekcje jak na upragnioną zabawkę 😉

Chciałam zrobić kartkę z okazji Bożego Narodzenia i wysłać koleżance za granicę, ale mamy jeszcze październik... u mnie to czas ustalania menu , a właściwie szukania przepisów zimowych.

Tym razem na potrzeby własne powstał przepiśnik na grudniowe smakołyki, takich przepisów które wyciągam tylko w grudniu mam mnóstwo , zapisanych na luźnych kartkach. A w tym roku przybędzie jeszcze kilka na wege potrawy. 

Okładka z 2 mm tektury introligatorskiej, brzegi oklejone papierem eco, i dwoma arkuszami z nowej kolekcji. Kompozycje ozdobną zbudowałam na suszonym plastrze pomarańczy , tekturce garnka i grafikach, całość pokryłam pastą śniegową , posypałam mroźnym brokatem i dodałam kilka mniejszych kuleczek śniegowych.

Zapraszam do oglądania







W swojej pracy wykorzystałam duże arkusze i grafiki:





Pozdrawiam serdecznie !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz