wtorek, 12 października 2021

Kartka urodzinowa typu Gatefold /z tutorialem video

 Witajcie  :).

Dawno nie pokazywałam Wam kartki i na dzisiejszą inspirację postanowiłam przygotować kartkę urodzinową w delikatnych kolorach. Idealnie nadała się do tego kolekcja Wedding Day :). 

Jest to kartka typu Gatefold czyli tzw. kartka brama, dodatkowo w środku ma dwa elementy pop up, u mnie będą na nich umieszczone życzenia. 

Całą kompozycję na przodzie kartki budowałam na kształt wianka, czy mi to wyszło oceńcie sami  :).

Oczywiście nie mogło zabraknąć moich kwiatów z foamiranu, które robiłam na wzór tych z arkuszy  z kolekcji  :) . Jest dużo listków, kuleczek, koronki, gaza, są wstążki, czyli to czego najczęściej używam i lubię :) .






 
Jeżeli macie ochotę zobaczyć jak powstawała ta kartka to zapraszam na film  :) 


https://youtu.be/YboZ5DgzOCo

Użyłam małego bloczka 



Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz