piątek, 15 października 2021

Świąteczna sztalugowa w rombie

 Hejka! 

Ależ ten czas szybko leci 😉 

Przychodzę do Was z kolejną inspiracją.

Na dziś przygotowałam dla Was kartkę świąteczną sztalugową, ale w rombie.

Robiliście już może taką formę? 

Na bazę użyłam arkusza papieru 30.5 cm x 15 cm o gramaturze 260gsm.

Do obklejenia bazy wykorzystałam brązowy arkusz z kolekcji Another Place oraz zielony arkusz z kolekcji Travel The World. 

Głównym elementem dekoracyjnym tej kartki jest jednak świąteczny wianeczek, który ozdobiłam wycinankami z kolekcji Magic Winter ( te malutkie elementy z bloczków 15x15 świetnie się do tego nadają)

Dodałam też kilka małych kwiatków z foamiranu, szyszki, elementy florystyczne i grafikę jelonka na środek, a całość pobieliłam pastą śniegową. 










Wykorzystałam następujące arkusze papierów PassionScrap 








Mam nadzieję, że taka forma Wam się spodobała.


Pozdrawiam serdecznie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz