sobota, 6 listopada 2021

Znów urodzinowo, tym razem dla szacownej jubilatki

 Tempus fugit.... Nie da się ukryć - czas leci. Przypominają nam o tym kolejne urodziny, przypominają nam o tym również zegary, którymi odmierzamy upływ czasu. Ja tym razem wykorzystałam motyw zegara, nieco go ubarwiłam i napełniłam błyskotkami. Stał się częścią urodzinowej kartki udekorowanej mnóstwem kwiatów.



Mieniący się różnymi kolorami tekturkowy shaker stanowi centralny punkt kompozycji. Zawiesiłam go na miedzianym łańcuszku i jak to zwykle ja - ozdobiłam kwiatami.


Kraftowa baza została oklejona papierem z kolekcji ABOUT YOU. Listki wycięte również z tych papierów.


Środek shakera wykleiłam kwiatowym motywem z tej kolekcji, ale zasypany błyskotkami jest niemożliwy do uchwycenia na zdjęciu... Musicie uwierzyć mi na słowo - jest tam :)


Wykorzystane arkusze papieru




Zapraszam do tworzenia









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz