wtorek, 16 listopada 2021

Zimowy dekor w kształcie czapeczki.

 Witajcie!

U mnie sezon świąteczny w pełni, a na biurku oczywiście Christmas Time. Tym razem mam dla Was dekor w kształcie czapeczki. Ozdoba wykonana jest na bazie HDF i może posłużyć jako dekor do postawienia, po zrobieniu haczyka może być zawieszką, a po naklejeniu z tyłu życzeń może grać rolę kartki świątecznej. Całość wykonałam z mroźnym klimacie z przewagą bieli, srebra i szarości. 

Czapeczka wyklejona jest fragmentem arkusza Christmas Time 02, kompozycja zawiera elementy z arkusza z dodatkami tej kolekcji. Do projektu stworzyłam kwiaty z kalki technicznej, dodałam szyszki, wstążki, a odrobinę blasku dodają gałązki wycięte z papieru lustrzanego i brokatowego oraz zembossowany napis. 








Użyłam;

CHRISTMAS TIME ELEMENTY DO WYCINANIA PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM


Pozdrawiam serdecznie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz