wtorek, 2 listopada 2021

To już ten czas.

 Witajcie!

Tak, to już ten czas, w którym tworzymy świąteczne kartki. Moja pierwsza w tym sezonie powstała z najnowszej kolekcji  Christmas Time. Bardzo urzekła mnie kolorystyka tej kolekcji, a właściwie jej różnorodność, dziś postawiłam na odcienie szarości, beżu i zgniłej zieleni. 

Karteczka w formacie DL zawiera; elementy do wycinania z kolekcji Christmas Time, do tego ręcznie robione kwiaty z papieru akwarelowego, czapeczkę włóczkową, gnieciuszek, świąteczne gałązki z wykrojników oraz zbierane przeze mnie małe szyszki, pobielone farbą. 

Jak Wam się podoba takie, niezbyt tradycyjne jak na te święta, zestawienie kolorystyczne? 









Użyłam;

CHRISTMAS TIME 01 PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM

CHRISTMAS TIME 02 PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM


Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz