poniedziałek, 29 listopada 2021

Kartka świąteczna - dzwonek

 Witajcie, W ramach inspiracji mam dzisiaj dla Was karteczkę świąteczną w kształcie dzwonka. Najczęściej wręczamy tradycyjne kartki (kwadratowe, prostokątne), ale takie o nietypowych kształtach mogą sprawić dużo radości osobie, której ją wręczymy. Na odwrocie umieszczamy życzenia, a  sama kartka będzie doskonałą ozdobą świąteczną. 

Moją karteczkę wykonałam z papierów z kolekcji Christmas Time. Niektóre elementy wycięłam z arkusza dodatków. Z arkusza 03 kolekcji Travel the World wycięłam świąteczne gałązki. Poszczególne elementy przykleiłam klejem na ciepło a następnie lekko maznęłam pastą woskową. Na koniec dodałam kilka cekinów, jagód, szyszek i tekturek i .... karteczka gotowa.





Użyłam





Z przyjemnością zobaczę teraz Wasze karteczki w kształcie dzwonka :)

 pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz