czwartek, 18 listopada 2021

Zimowy album

 Widzieliście już nową świąteczną kolekcję?

Jest przecudowna!

Gdy tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że musi być z tego album.

Chciałam, żeby był naprawdę wyjątkowy.

Chyba przedobrzyłam.

Na bazę mojego albumu wybrałam gotową okładkę ze sklejki. Każdy kto robił kiedyś album wie, że rozmiar grzbietu dopasowujemy do reszty albumu. Tutaj cały grzbiet i okładkę miałam już gotowe, do tego grzbiet był zaokrąglony.

Nie było łatwo.

W początkowym momencie żałowałam, że nie zrobiłam o 4 mm węższej całości bindowania, ale gdy poleżał ok 2 tygodni wszystko ładnie się ułożyło. Intuicja mnie nie zawiodła ;)

Jeżeli chodzi o okładkę to dałam się ponieść mojej miłości do embossingu na gorąco. 

To najszybszy sposób na ozdabianie baz hdf.

Zapraszam do oglądania 😊




Użyłam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz