piątek, 26 listopada 2021

Święta tuż tuż ...

 Cześć!

Chyba Was nie zaskoczę faktem, iż moja inspiracja jest również świąteczna 😉

Co prawda ja już prawie skończyłam  bożonarodzeniowe projekty w tym roku, ale ponieważ najnowsza kolekcja  Christmas Time niedawno do mnie dotarła, to muszę się nią najpierw nacieszyć 😉

Przygotowałam dla Was karteczkę, której głównym elementem jest wianeczek ozdobiony wycinankami z kolekcji, a w nim grafika choinki z małego arkusza.

Między warstwy wianka z wykrojnika dałam tekturkowe obręcze, mimo ,że ich nie widać na pierwszy rzut oka, to  nadają one bardziej przestrzennego wyglądu 

W tle możecie również zobaczyć złote gwiazdki, nałożone złotą pastą przez szablon.

Jest też masa innych dodatków jak kwiatki, wstążka i oczywiście pasta śniegowa, którą uwielbiam na świątecznych pracach. 






Do kartki wykorzystałam następujące arkusze z kolekcji Christmas Time 






Mam nadzieję, że inspiracja Wam się podoba.

Życzę Wam spokojnego i kreatywnego weekendu 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz