poniedziałek, 22 listopada 2021

Coraz bliżej święta- bombka z aniołkami

 Witajcie kochani.

Świetna Bożego Narodzenia zbliżają się coraz większymi krokami, więc i w mojej pracowni powstaje coraz więcej projektów na tę okoliczność.

Gdy tylko zobaczyłam te rozkoszne aniołeczki od razu wiedziałam, że powstaną z nimi bombki.

Dziś wersja z różowym kolorem dla dziewczynki i piękne anielskie digi stemple, z jednej strony aniołeczek z jasnymi włoskami z drugiej w uroczym blondzie.

Digi stemple wydrukowałam na papierze ryżowym, dzięki czemu pięknie przykleiły się do medalionu.

Boki bombki pomalowałam blado różową farbą, przykleiłam dekoracyjny łańcuszek i zrobiłam piękna satynową kokardę.

 Ps. Wstążka zakupiona w Pasjonacie.

Link do digi stempli:

https://passionscrap.com.pl/pl/p/MALY-ANIOLEK-MIX-ZESTAW-DIGITAL-/112



Pozdrawiam Syla





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz