poniedziałek, 1 listopada 2021

W błękitach dla chłopczyka

 Witajcie, Dzisiaj karteczka w błękitach. Dziecięca. Będzie idealna z życzeniami gratulacyjnymi z okazji narodzin synka. 

Lubicie bardziej kolor różowy czy niebieski?  Do niedawna wydawało mi się, że łatwiej przychodzi mi wykonać karteczkę w różowym kolorze. Ale z papierami PassionScrap błękity biorą górę. Zobaczcie na tę śliczną kratkę z kolekcji For Kids - arkusz 02. Bardzo podoba mi się to delikatne połączenie niebieskiego z beżem na białym tle. Ramki wykonałam z ciemniejszego papieru z kolekcji Travel the World. Środek to papier 15x15 z kolekcji Romantic Beige. Karteczka ma też szereg elementów, niektóre zostały wycięte z arkusza dodatków For Kids, czy też z digi, ale też mamy tu kwiaty, które wycięłam z wymienionego wyżej arkusza Romantic Beige.  Różne kolekcje, a zobaczcie jaka spójna kolorystycznie całość.




Ze sklepu użyłam:





pozdrawiam Was ciepło !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz