wtorek, 10 sierpnia 2021

Urodzinowe pudełko

 Witajcie!

Dziś chciałbym Wam pokazać okrągłe pudełeczko, które posłuży jako ozdobne opakowanie na prezent urodzinowy. Taka forma opakowania prezentu pełni nie tylko funkcję ochronną czy transportową dla prezentu, ale również może być ozdobą samą w sobie, która może później posłużyć do przechowywania jakichś drobiazgów. 

Pudełeczko posłuży do wręczenia kompletu biżuterii dla kobiety z okazji urodzin, zatem postawiłam na dekoracje typowo kobiecą i kwiatową. Do dekoracji użyłam kolekcji Wedding Day, która zawiera piękne kwiatowe elementy, na wzór których starałam się wykonać kwiaty z papieru akwarelowego oraz utrzymać podobną kolorystykę. Na rancie wieczka przykleiłam warkoczyk z gnieciuszków, których końce tworzą kokardy. Pod kompozycją kwiatową umieściłam rameczkę, dodałam dodatki florystyczne, koronkę, zembossowany napis. 

Jak Wam się podoba takie pudełeczko? 










Użyłam;

WEDDING DAY 04 PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM


WEDDING DAY 03 PAPIER DO SCRAPBOOKINGU 30X30CM



Pozdrawiam serdecznie i do następnego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz