piątek, 20 sierpnia 2021

Ślubny Shaker

 Witajcie! 

Na dziś przygotowałam karteczkę na ślub z shakerem. Stwierdziłam jednak, że pobawię się trochę i znowu połączę ze sobą kilka kolekcji 😉 

Na tło użyłam deseczki z małego bloczka Musical-Spring, ramką do shakera jest arkusz z kolekcji Love is in the air. Wycinanki pochodzą z kolekcji Romantic Beige (kwiatki) i Wedding Day ( serduszka) 

Do dekoracji dorzuciłam jeszcze tekturkową ramkę ze złoceniami, kwiatki z foamiranu, obrączki no i oczywiście elementy do shakera😉






Oto papiery PassionScrap, których użyłam:






A Wy lubicie łączyć ze sobą różne kolekcje, czy raczej zostajecie przy jednej ?


Mam nadzieję, że taka wersja Wam się spodoba. 

Pozdrawiam serdecznie 😘





2 komentarze:

  1. Świetna karteczka, super takie połączenie kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń