wtorek, 31 sierpnia 2021

Exploding box z okazji Chrztu Świętego

 Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać Exploding boxa z okazji Chrztu Świętego dla chłopca. 

Jako, że to praca dla chłopca, to musiała być w niebieskich odcieniach. Wybrałam, może niezbyt chłopięcą kolekcje, czyli Lovely Day, ale idealnie podpasowały mi te delikatne niebieskie arkusze, które podbiłam dodatkowo srebrnym papierem lustrzanym. 

Box w środku jest delikatnie zdobiony, na ściankach  oprócz takich typowych motywów dotyczących  Chrztu są tylko niewielkie kompozycje kwiatowe z kwiatuszków z foamiranu. Centralne miejsce w boxie zajmuje chrzcielnica.

Na wieczku boxa, oprócz kompozycji kwiatowej postanowiłam użyć digistempeleka z aniołkiem.

Lubię robić boxy, a jak jeszcze są na dziecięce uroczystości to tym bardziej jest to sama przyjemność  😊. 









Wykorzystałam arkusze z kolekcji Lovely Day 







Pozdrawiam  :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz