poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Męska kartka urodzinowa

 Witajcie, dzisiaj kartka urodzinowa dla mężczyzny. Wiem, że dla wielu z Was wykonanie męskiej kartki jest trudnym zadaniem. Mam nadzieję, że moja inspiracja pomoże Wam i od teraz będzie już łatwiej. 

Kartkę zrobiłam z kilku kolekcji Passion Scrap. Baza na samym spodzie to ciemno zielony arkusz  03 z najnowszej kolekcji Travel The Word. Piękne brązy ze wzorem zegara to Another Place - 01 Z arkusza dodatków z tej serii są wycięte róże i zegar. Ozdobniki takie jak np. trybiki, mechaniczne koła wycięła z arkusza 01 - Travel The Word. Prace rozjaśniłam wycinając koło z arkusza 05 Romantic Beige. Poszczególne elementy podkleiłam tekturką dla uzyskania efektu 3D.







W pracy użyłam:







Do zobaczenia w kolejnych inspiracjach.
pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz