poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Na miły początek nowej przygody, róg obfitości.

 Witajcie, dziś dość nietypowy projekt,

róg obfitości, zdecydowanie bardziej kojarzy nam się z pierwszą klasą,

ale, kto zabroni nam osłodzić pierwsze rozstanie z rodzicami przedszkolakowi.

Do stworzenia mojego projektu wykorzystałam kolekcję 

Travel the World, projekt dla chłopca, 

więc idealnie spasował się niebieski arkusz :) 

Takie troszkę pożegnanie wakacji. 

Pierwsza wersja powstała taka dość poważna, ale postanowiłam pokazać Wam obie.


Druga wersja, jest już bardziej "słitaśna" taka dla przedszkolaka.


Duży arkusz papieru złożyłam w rożek, dokleiłam celofan,
kilka dodatków i wyjątkowy rożek gotowy. 





W mojej pracy wykorzystałam:

 



Na tej samej bazie, z różnymi dodatkami, 
można naprawdę stworzyć ciekawe projekty.

Mam nadzieję, że ciut Was zainspirowałam i z przyjemnością sięgniecie po tę kolekcję.
Pozdrawiam
Syla














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz