poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Spinner card, czyli muzyczna wiosna tego lata

 Witajcie kochani.

Ostatnio miałam fazę na różowy, dziś dla odmiany...

kartka ze spinnerem, w błękitach.

Do jej wykonania użyłam bajecznego arkusza papieru z kolekcji Musical Spring

i przeuroczego ptaszorka z wycinanek.


Dzięki temu, że w arkuszu do wycinania, jest "prawy i lewy" idealnie zgrały się ze sobą.

Moją kartkę stworzyłam na bazie 14,5/14,5 dzięki czemu spokojne może zmieścić się do koperty,

lekko "nakręcamy" ptaszka i w momencie otwarcia kartki, 

pięknie nam wiruje.

Kilka kwiatków, kawałek wstążki, napis z tekturki i jest. 

Hmmm, mam nadzieję, że spodoba się wam moja inspiracja 

i z przyjemnością sięgniecie po tę bajeczną kolekcję.

W mojej pracy użyłam:

 



Dziękuję.

Buziaczki i do następnego.

Syla




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz