środa, 12 maja 2021

Tamobrek z kolekcją Musical Spring

 Cześć wszystkim!

Miałam mega frajdę tworząc ten blejtram na tamborku. Młoda miała już jedną ramkę zrobioną z tymi zdjęciami baletowymi ale był to prezent dla teściowej. I jakoś tak w domu brakowało zdjęć z tego okresu fascynacji baletem. Balet kojarzy mi się z czymś lekkim, delikatnym więc kolekcja Musical Spring idealnie mi się tu komponowała. Starałam się dołożyć dodatki w odcieniach złota, żeby współgrały z kolorami na zdjęciu. Ogrom wyciętych kwiatów z arkuszy, scrapki listkowe w kolorze białym, tekturki i dużo chlapania. Na dokładkę cekiny i ręcznie robione kwiatki z foamiranu.




Samodzielnie zrobiłam serduszkowe kwiatki z drucika metalowego i lakieru do paznokci.




W pracy użyłam:








Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz