czwartek, 20 maja 2021

Kartka urodzinowa dla kociej mamy

 Cześć!

Nie będę Was pytać, czy wolicie koty czy psy, bo to tak jakby zapytać czy sernik z rodzynkami czy bez 😀 Nie ma dobrej odpowiedzi 😉 Za to moja scrapowa przyjaciółka jest tak jak ja typową kociarą, więc z okazji jej urodzin wykonałam kartkę z podobizną jej pupili.

Ania jest dla mnie kimś naprawdę wyjątkowym, dlatego w kartce dla niej wykorzystałam też niezwykle wyjątkowy papier. Arkusz z kolekcji Musical Spring dostępny tylko w małym bloczku, na stronie okładkowej. 




Poniżej przedstawiam Wam wykaz materiałów których użyłam do wykonania pracy:




A tu jeszcze kilka podstawowych artykułów, które ułatwiły mi wykonanie kartki:
Sizal zawsze przymocowuje klejem na gorąco

To jeden z moich ulubionych klei. Jest trochę rzadszy niż Magic, dlatego wolę go używać kiedy sklejam ze sobą papier.


Kostek dystansowych używam zawsze pod postaciami i między warstwami arkuszy papieru, żeby dodać pracy trójwymiarowości.

Takich malutkich nożyczek używam do wycinania wszystkich szczegółów małych elementów w swoich postaciach.




Miłego tworzenia !




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz