środa, 19 maja 2021

Music Spring - 50 urodziny

Cześć! 
W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam kartkę urodzinową.  
Mam wrażenie że nadużywam różowego koloru, przy kobiecych kartkach, dlatego starałam się żeby ta praca była w innych barwach. Żadnych różowych, brzoskwiniowych ani fioletowych odcieni. Postawiłam na beż, brąz i delikatną miętę. Wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji Passionscrap „Musical Spring”. Na okładce dużego bloczku znajdują się elementy do wycinania, wykorzystałam wiec kilka listków. Nie była bym sobą gdybym jeszcze nie dodrukowała sobie pięknych miętowych listków z digi zestawu „Dla Mamy”. Żeby było bardziej glamur dodałam kilka złotych akcentów. Całość dopełniłam białymi i miętowymi kwiatkami oraz miętową wstążką „OldFashion Ribbon”.







Jeszcze tylko przypomnę że do 1.06 możecie skorzystać z okazji 

PODWOJENIA papierów! 

Kupujesz jeden arkusz w dowolnym rozmiarze, z dowolnej kolekcji PassionScrap, 
a drugi otrzymujesz GRATIS
Nie przegapcie tej okazji! Zapraszam do sklepu:







Pozdrawiam 
Marta :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz